Vad Innebär kontorshotell i Uppsala?
På OfficePoints kontorshotell i centrala Uppsala kan ni hyra kontorsrum eller plats i co-working utrymme på en exklusiv adress i centrala Uppsala. Kontoren är möblerade och utrustade med det mesta som behövs. Ni betalar en fast månadskostnad där kontorsservice är inkluderat i priset.
Vad kostar kontorshotell i centrala Uppsala?
På OfficePoint kan ni hyra virtuellt kontor från 995kr per företag och månad, co-working utrymme från 1995kr per plats och månad och privata kontorsrum från 4995kr per rum och månad.
Hur fungerar OfficePoint kontorshotell?
På OfficePoint hyr ni möblerade kontorsrum, virtuellt kontor eller co-working utrymmen i en fräsch och inspirerande miljö. Ni betalar en fast kostnad varje månad och behöver inte oroa er för långa uppsägningstider. Våra lösningar är alltid flexibla, enkla och kostnadseffektiva!
Hur hittar man till OfficePoint kontorshotell i centrala Uppsala?
Att hitta till OfficePoint är enkelt, vi ligger på central adress i Uppsala med goda kommunikationsmöjligheter genom lokaltrafiken.
Adress:
OfficePoint AB
Sysslomansgatan 8
753 11, Uppsala
Kollektivtrafik:
150 meters promenad från station Saluhallen där busslinje 2, 6, 7 & 9 stannar.
Vad ingår som hyresgäst till OfficePoint?
Utöver kontorsytan som hyrs ingår även följande i samtliga av våra kontorslösningar:
- Fullt möblerad Kontor
- Tillgång 24/7
- Postfack och företagsadress
- WiFi & Internet
- Post & Budhantering
- Städning
- Mötes & konferensrum
- Garage i huset
- Kaffe, te & Frukt
- Företagsskrivare
Har vi alltid tillgång till kontoret?
Ja, på OfficePoint har ni tillgång 24/7. Att sitta på OfficePoints kontorshotell är precis som att ha ett traditionellt kontor men med fördelen av att ni får fler kollegor och sparar massor av tid med servicen ni får utav oss.
Vilka företag passar bäst hos OfficePoint
De flesta företag passar in här! Idag har vi en bred variation med olika typer av verksamheter och storlek på företag. Inget företag är för litet eller för stort för att ha kontor hos OfficePoint.
Hur bokar vi konferensrum?
Det enklaste sättet att boka konferensrum är genom vår portal på hemsidan under boka konferensrum, där kan ni se lediga tider och reservera tid för ert nästa möte i centrala Uppsala.
Ingår konferensrum när vi hyr kontor?
Ja, konferensrum ingår alltid som hyresgäst på OfficePoint. Bokningen sker digital på hemsidan.
Kan vi boka endast konferensrum?
Ja. Vänligen kontakta oss för mer information.
Finns det parkering för cykel, bil & el-bil?
Ja, som hyresgäst på OfficePoint har ni möjlighet att hyra parkering i uppvärmt garage, det finns även möjlighet att hyra plats med laddningsmöjligheter för el & hybridbilar.
Önskar du inte hyra en fast parkeringsplats så finns det ett flertal parkeringsplatser utmed gatan.
För dig som värnar om miljön och älskar att cykla till jobbet finns det givetvis även cykelparkering.
Är rummen möblerade?
Samtliga rum som hyrs ut av OfficePoint är möblerade. Önskar ni i stället att inreda ert rum på egen hand, helt eller delvis, så får ni gärna göra det.
Kan jag byta storlek på rum under hyresperioden?
Självklart! Vi förstår att flexibiliteten är en av de stora anledningarna till att ni hyr kontor utav oss, av den anledningen kan ni alltid byta till ett större eller mindre kontorsrum (i mån av tillgänglighet).